Для автоматичного наплавлення використовуються автономні комплекси австрійського концерну Fronius, сучасні імпортні зварювальні матеріали шведського концерну ESAB, багатофункціональні рейкошліфувальні верстати, які забезпечують прямолінійність підготовки поверхні і фінішну обробку місць перекочування колісних пар згідно заводських вимог нового вироби і обладнання для витримки температурних режимів і зміцнення поверхні, заводські шаблони для контролю перетинів і перепадів готових виробів. Саме це в сукупності з запатентованою технологією гарантує якість відновлених елементів.
Школа передового досвіду АТ "Укрзалізниця"
У 2016 році ТОВ «УКР-БУД» взяло участь на запрошення РФ «Придніпровська залізниця» в школі передового досвіду в колійному господарстві АТ «Укрзалізниця» за темою «Організація експлуатації стрілочних переводів в складних умовах і заходи з продовження термінів експлуатації стрілочних переводів», де були виконані показово – навчальні роботи по ремонту рамної рейки з гостряком методом наплавлення в дорозі на стрілочному переводі № 64.